سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کانون مداحان

حوزه/ نشست هم‌اندیشی مدیر مدرسه علمیه کوثر با مسئول کانون مداحان استان خوزستان و کانون بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست هم‌اندیشی مدیر مدرسه علمیه کوثر با مسئول کانون مداحان استان خوزستان و کانون بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر، برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم فرهنگ کیا، مدیر مدرسه علمیه کوثر خرمشهر، ضمن بیان آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی و تبلیغی شهرستان خرمشهر به نقش پر رنگ مداحان در احیا و ابقای شریعت و میزان تأثیرگذاری این قشر اشاره کرد و اظهارداشت: امروزه ذاکران اهل‌بیت(ع) فی‌نفسه نوعی تبلیغ دین به همراه بیان احساس دینی را در این زمینه دارند که خود مصداق شور و شعور درباره معارف مذهبی است.

وی تأکید کرد: کسب معارف برای ارائه محتوای در قالب ادبیات شعری، باید از منبع اصیل آن یعنی حوزه‌های علمیه صورت گیرد تا شاهد برخی بدعت‌ها یا احیاناً خرافه نباشیم.

فرهنگ کیا، در پایان، برگزاری جلسات و برقراری همکاری را موجب تسریع در اجرای اهداف فرهنگی دانست و خواستار حضور مداوم اعضای کانون‌ها در جلسات و دوره‌های تخصصی حوزه علمیه و تعامل متقابل شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha