شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیگیری امام جمعه اهواز برای حل مشکلات منطقه غیزانیه

حوزه/ نشست بررسی دغدغه‌های مردم بخش غیزانیه اهواز و روستاهای اطراف بزرگراه خلیج فارس باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست بررسی دغدغه‌های مردم بخش غیزانیه اهواز و روستاهای اطراف بزرگراه خلیج فارس باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

مسائل گاز، آب، راه از مهم‌ترین درخواست‌های مردم بخش غیزانیه و روستاهای اطراف بود که بنا شد در نشست مشترکی باحضور بزرگان و ریش سفیدان منطقه در فرمانداری اهواز به صورت ویژه بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

نسبت به مساله "راه" مقرر شد تا از سوی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و از طریق وزیر راه و شهرسازی پیگیری انجام شود و "افت فشار برق" نیز از سوی بخشدار به صورت ویژه پیگیری و تا ابتدای سال مرتفع شود.

در این نشست فرماندار اهواز، بخشدار غیزانیه، نمایندگانی از شرکت مناطق نفتخیز جنوب، مدیر راه و شهرسازی شهرستان و جمعی از بزرگان و مردم حضور و به میزبانی روستای ام الطرفه بخش غیزانیه برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha