جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامحسین مهدوی نژاد

حوزه / حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند زیرا می‌دانند افول آمریکا و رژیم صهیونیستی نزدیک است و تا مشاهده پایان این ابرقدرت‌ها به دستور علی زمان مقاومت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر، ضمن اشاره به هفته منابع طبیعی و درختکاری بابیان اینکه در احادیث و روایات بسیار به حفظ درختان و اهمیت فضای سبز اشاره‌شده است، ابراز داشت: انتظار می‌رود مسئولان استان سمنان نیز برای درختکاری و ایجاد فضای سبز تلاش کنند.

وی بابیان اینکه درختان و منابع طبیعی امانتی که از گذشتگان به دست ما سپرده‌شده است، افزود: فضای سبز و جنگل‌ها ریه زمین محسوب می‌شوند که می‌بایست با دقت حفظ و حراست شود تا به نسل فردا نیز انتقال یابد و آن‌ها نیز از این موهبت ارزشمند بهره‌مند باشند.

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه در هفته احسان و نیکوکاری نیز قرار داریم که می‌بایست در آستانه سال نو به این سنت پسندیده نیز توجه کرد، ابراز داشت: احسان و نیکوکاری به این معنا که اگر همسایه کسی گرسنه و او سیر باشد مسلمان نیست همین مضمون در فرهنگ اسلامی به‌خوبی گواه این است که انسان تنها خودش را نبیند بلکه به فکر دیگران نیز باشد.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد بابیان اینکه گرانی و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان بر مردم تحمیل‌شده و آن‌ها همواره به دنبال ایجاد تنگناها بودند، تصریح کرد: طی این چهار دهه عمر انقلاب مردم بارها به دشمنان اثبات کردند که ایجاد فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران کار بی‌نتیجه است.

وی بابیان اینکه مردم جلوی استکبار همچون سد محکم ایستاده‌اند و اجازه تعدی به دشمن را نمی‌دهند، افزود: مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند زیرا می‌دانند افول آمریکا و رژیم صهیونیستی نزدیک است و تا مشاهده پایان این ابرقدرت‌ها به دستور علی زمان مقاومت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha