شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ساداتی نژاد

حوزه / عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجلس، دولت جمهوری اسلامی ایران هیچ تعهدی را در برگشت به برجام نمی پذیرد و وارد هیچ مذاکره جدیدی هم نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد، در جمع خبرنگاران در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، در پاسخ سوال خبرنگار خبرگزاری حوزه به شرایط تعیین شده برگشت آمریکا به برجام در مصوبه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تعین کننده اصلی مسیر برگشت آمریکا به برجام بوده اند منتظریم که طرف مقابل (آمریکا) با عمل و تعهداتش پای میز مذاکره بنشیند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری حوزه آسیب های اجتماعی و افزایش آمار طلاق درجامعه را دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و ابراز داشت: به خاطر همین مجلس شورای اسلامی اخیرا مصوبات بسیار خوبی را در مورد وام ازداوج، حمایت از فرزندآوری و افزایش جمعیت داشت، لذا این اقدام مهم نمایندگان محترم مجلس نشان از رویکرد رو به رشد و تثبیت آنها در خانواده است.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به طرح کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون طرح تعالی جمعیت و خانواده نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم این طرح به زودی در مجلس با نظر اکثریت آرا به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به علاقه مندان محیط زیست، مردم عزیز کشورمان، خصوصا مردم دارالمؤمنین کاشان و دعوت از نمایندگان در پیوستن پویش درختکاری گفت: از نمایندگان محترم مجلس شورای دعوت می کنم همراه با مردم عزیز کشورمان در حوزه های انتخابیه های خود به همراه مردم به دعوت کمیسیون کشاوری مجلس شورای اسلامی به پویش درختکاری لبیک بگویند.

وی یاد آوری نمود: پیوستن همگان، خصوصا جوانان در این پویش می تواند به فرهنگ سازی کاشت درخت به آیندگان کمک کند.

ساداتی نژاد در پایان با دعوت از کلیه مردم ایران در این هفته برای کاشت نهال در منازل، طبیعت و پارکها فضای سبز و دل نشینی را برای خود و آینده فرزندانشان رقم بزنند .

شایان ذکر است همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، فرماندار و مسئولان کاشان با همت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان کاشت چند هزار اصله نهال در قسمت‌های مختلف این دانشگاه آغاز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha