پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ، گفت: تصویب FATF آب باریکه فروش نفت را بسته و سرنوشتی جز برجام نافرجام برای کشور نخواهد داشت.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بی اثر کردن تحریم­‌ها اراده دولت را می‌خواهد نه تصویب FATF، اظهار داشت: مگر برجام تحریم ها را برداشت و رونق اقتصادی راه انداخت، که FATF چنین برکاتی داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه افزود: برجام را قبول کردند، آنهم با تضمین امضای « جان کری »، لکن  تحریم ها تشدید و به وضعیت اقتصادی گرفتار شدیم، حال با تصویب «اف‌ای‌تی‌اف»، آدرس راههای فروش نفت و آب باریکه های مالی کشور را دو دستی تقدیم کشور نمی کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: اصرار و پا فشاری به پیوستن FATF، تداعی کننده اظهارات همان کسانی است که برای تصویب برجام، آسمان و ریسمان می یافتند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار داشت: کسی منکر فشار و خسارات تحریم‌های ناجوانمردانه در جنگ اقتصادی نیست، لکن خود تحریمی در ضعف مدیریت اجرایی، خصوصا عدم نظارت و کنترل قیمتها در بازار، برای مردم درد آورتر است.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: شایسته است مسئولین اجرایی به جای پرداختن به تصویب « اف ای تی اف » که همچون برجام منفعتی برای کشور ندارد، بدنبال بهبود معیشت مردم در این شب عیدی باشند.

وی در پایان گفت: آنچه که دلسوزان به اسلام و انقلاب اسلامی را بیشتر رنج می دهد، پخش ناعادلانه در شبکه توزیع و گرانی افسار گسیخته اجناس و مایحتاج مورد نیاز مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha