جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید برتدوام رزمایش کمک مومنانه تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا گفت: گام نهایی رزمایش کمک مومنانه زمانی به پایان خواهد رسید که ویروس منحوس کرونا در کشور و جهان ریشه کن شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، پیش از ظهر امروز شنبه شانزدهم اسفند در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه  در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار فرمودند در مبارزه با کرونا ظرفیت عظیم مردمی را پای خدمت رسانی به جامعه مخاطب دیده ایم .

وی با اشاره به ظرفیت نامحدود جمعی در مبارزه با کرونا در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه مردم، خیرین و بسیجیان با فرمان رهبری در رزمایش کمک مومنانه خوب درخشیدند، ابراز داشت: نیروهای جهادگر سپاه پاسداران با پشتیبانی و تشویق مردم و خیرین مدیریت بسیار خوبی را دراین رزمایش از خود نشان دادند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر تدوام رزمایش کمک مومنانه تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا گفت: گام نهایی رزمایش کمک مومنانه زمانی به پایان خواهد رسید که پدیده شوم ویروس منحوس کرونا درکشور و جهان ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه زندگی نسبی در بین مردم رواج طبیعی خودش را دارد، یادآور شد: تا زمانی که پدیده شوم ویروس منحوس کرونا برای بشریت در جهان وجود دارد باید رزمایش کمک مومنانه و کمک به اقشارآسیب پذیر جامعه تداوم داشته باشد.

امام جمعه کاشان بلای خانمان سوز کرونا را امتحان الهی دانست و تصریح کرد: این امتحات  الهی در عرصه خود گذشتگی، ایثار و کمک به قشر مصتضعف جامعه تحقق پیدا کند.

وی، همت جمعی در ریشه کنی ویروس کرونا و کمک به نیازمندان را موثر دانست و تاکید کرد: درآستانه فرار سیدن سال جدید باید اهتمام بیشتری در پرداخت سبد کالا به خانواده های محروم و نیازمند به عمل آید .

آیت الله سلیمانی، عِرق ملی و دینی را بزرگترین سرمایه کشورمان دانست و گفت :خدا را شاکریم که مردم کشورمان، علاوه برانگیزه دینی، انگیزه ملی نیز در کمک به هم نوع خود را دارند .

وی افزود : به قول شهید مطهری ما نباید فقط به سرمایه دینی مردم تکیه کیم بلکه به سرمایه عرق ملی مردم کشورمان هم باید تکیه کنیم .

توزیع ماهانه  ۲ هزار غذای گرم بین نیازمندان کاشان

سرهنگ پاسدار کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، از توزیع ماهانه دو هزار بسته غذای گرم در قالب رزمایش کمک مومنانه از ابتدای سالجاری تاکنون بین نیازمندان و محرومان کاشان خبر داد و گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در روز درخت کاری تمام تلاش خود را در کمک به خانواده های محروم درسال جدید بکار خواهیم گرفت .   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha