پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلیمانی

حوزه / فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه کاشان وضعیت بهتری را درمبارزه با کرونا و کمک به آسیب دیدگان و محرومان نسبت به سایر شهرستانهای کشور دارد، گفت: ناحیه مقاومت بسیج کاشان توانسته بهترین خدمت رسانی را به جامعه هدف در این شهرستان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی رزمایش کمک مومنانه طرح عیدانه با عنوان خوشه احسان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، با تاکید هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و خیرین در کمک رسانی به آسیب دیدگان و محرومین یادآور شد: ایجاد هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهها کارخدمت رسانی به محرومین را آسان تر می کند.

وی با اشاره به کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید خاطرنشان کرد: بر اساس بانک اطلاعات، تهیه و توزیع، پوشاک، خوراک و مایحتاج عمومی بین خانواده های مستضعف و محروم کاشان در شب عید سریع تر انجام می گیرد.

 فرماندار ویژه شهرستان کاشان، به اقدامات انجام شده در تهیه و توزیع اقلام شب عید مردم اشاره کرد و ابراز داشت: تمام تلاش خود را در تهیه و عرضه کالاهای اساسی مردم در ایام عید با کمک ادارات صمت و جهاد کشاورزی در منطقه کاشان به کار گرفته ایم .

وی در پایان، با تاکید بر جهت دهی کمک های مردمی یادآورشد: فرمانداری کاشان آمادگی خود را در جهت دهی کمک های مردمی و خیرین دربخشها و روستاها به محرومین اعلام می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha