پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حجت الاسلام زین علیان گفت: امروزه اتحاد، وحدت و اجماع همه نهادهای فعال در زمینه تربیتی، فرهنگی از هر امری، ضروری تر است؛ بنابراین جبهه سازی برای تحقق اهداف اولویت دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سجاد زین علیان صبح امروز در دیدار با نمایندگان برخی از نهادهای تربیتی و دینی که به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: قریب به ۱۰الی ۱۵ سالی است که تحت قالب مجموعه ای مردمی در زمینه عفاف و حجاب کار می کنیم.

وی با بیان اینکه  براین اساس اثرات فعالیت این مجموعه مردم نهاد را در زمینه عفاف و حجاب در جامعه شاهد بودیم، گفت: در این عرصه فعالیتی یک نکته بسیار ما را اذیت می‌کرد و آن جبهه نبودن در مقابل هجمه دشمنان در این زمینه بود.

 دبیر شبکه فراگیر مردمی عفاف وحجاب  کشور افزود: مضاف بر دستورات دینی مبنی بر ضرورت اجتماع و جمع شدن افراد گردهم، رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به متولیان فرهنگی فرمودند، آبادانی کفر ز ویرانی ما است، لذا جمع بندی همه افراد فعال در زمینه عفاف و حجاب کشور پس از دیدار چند سال گذشته با رهبر معظم انقلاب،  شبکه ای شدن بود.

وی ابراز کرد: برهمین اساس شبکه فراگیر مردمی حجاب و عفاف کشور تشکیل شد که شامل کارگروه های مختلف چون کارگروه فضای مجازی و رسانه، کارگروه مد ولباس، کارگروه تربیتی است .

دبیر شبکه فراگیر مردمی عفاف و حجاب کشور اذعان کرد: معتقدم که باید برای حفظ حُریت خود برای تحقق اهداف و برنامه ها استقلال مالی داشته باشد که بهترین عرصه آن مردمی بودن است.

حجت الاسلام زین علیان گفت: شناسایی، سازماندهی و ساماندهی از اهداف حضور ما در استانها است. در هفته عفاف وحجاب به جای اینکه سراغ مردم برویم، باید به سمت مسئولین برویم و از آنها مطالبه کنیم.

وی تاکید کرد: امروزه اتحاد، وحدت و اجماع همه نهادهای فعال در زمینه تربیتی و فرهنگی از هر امری ضروری تر است، بنابراین جبهه سازی برای تحقق برنامه های عفاف و حجاب در اولویت قرار دارد.

در ادامه، حجت الاسلام علیرضا ناجی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: حجاب و عفاف چند سالی است که متاسفانه برای برخی ابزار بستر ارتقا و گزارش دهی شده است.

وی در تشریح اقدامات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در زمینه عفاف و حجاب گفت: ارائه مقالات متعدد در زمینه عفاف و حجاب، برپایی ۱۶ کرسی آزاد اندیشی و نشست تحلیلی، تهیه طومار برای الزام اجرای عفاف و حجاب و همکاری متنوع با ستاد امر به معروف استان و ارایه دهها عنوان خبری در زمینه عفاف و حجاب، ارائه مشاوره تخصصی در مرکز مشاوره حوزه علمیه و تهییه نرم افزار ازدواج و راه اندازی مدرسه تخصصی تبلیغ ناصریه پیرامون گفت‌وگوی تخصصی در زمینه عفاف و حجاب توسط مبلغین زباندان با گردشگران خارجی از جمله اقدامات صورت گرفته  است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha