جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

  حوزه /  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سپاه و فرماندهان عزیز و جان بر کف آن در همه ی عرصه ها (دفاع مقدس، سیل، زلزله و کرونا …) به همراه دیگر نیروهای مسلح در کنار مردم بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع کاران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به نقش تاثیرگذار سپاه پاسداران در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: سپاه و فرماندهان عزیز و جان بر کف آن  که در همه ی عرصه ها (دفاع مقدس، سیل، زلزله و کرونا  …) به همراه دیگر نیروهای مسلح  در کنار مردم بوده و خواهند بود و همیشه توطئه های دشمنان را به خوبی خنثی کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: جهاد سپاه در راستای تامین امنیت و حفظ مرزها ستودنی بوده و اتحاد مردم، چون تیری بر چشم و قلب دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: هسته اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدنه مردم بوده و این نیرو حافظ مرزهای شرف، آزادگی و امنیت کشور است.

وی اظهار کرد: با وجود دسیسه ها و نقشه های مختلف دشمنان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته در عرصه‌های مختلف ازجمله امنیتی و دفاعی توفیق های زیادی به دست آورد و هر روز شاهد اخبار جدیدی از دستاوردهای آنان هستیم که موجب شادی دوستان و ناراحتی دشمنان می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha