سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ستاد

حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رواج برخی منکرات از جمله بدحجابی متاسفانه عادی شده و مردم هم واکنش و یا حتی تذکر لسانی هم نمی دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی، امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان  کهگیلویه و بویر احمد، گفت: انقلاب اسلامی برمبنای اصول و ارزش های دینی بنا شده و خون های زیادی برای تحقق اهداف و آرمانهای ناب اسلام ریخته شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رواج برخی منکرات از جمله بدحجابی متاسفانه عادی شده و مردم هم واکنش و یا حتی تذکر لسانی هم نمی دهند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم ارزش های دینی در جامعه اسلامی رنگ ببازد، برنامه ریزی لازم برای برخورد با هر گونه رفتار هنجارشکن الزامی است.

حسینی با بیان اینکه حجاب علاوه بر دستور شرع در قانون نیز مطرح شده است، گفت: قانون لازم الاجرا است و عبور از خط قرمز جرم محسوب می شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد: شیطان آرام آرام انسان را از مسیر حق و جامعه دینی دور می کند باید همیشه حساسیت نسبت به ارزش های دینی و حراست و حفاظت در سطح حاکمیت و عمومی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئله مهم و زیربنایی حجاب می بایست مورد توجه قرار بگیرد، گفت: اگر به این شکل پیش برود طبیعتا در پرتو این حرکت شیطانی و خلاف عفت خلاف های دیگر هم شکل می گیرد باید همه جرم ها را آسیب شناسی کنیم تبلیغات محیطی داشته باشیم که اتفاق نیفتد.

حسینی با اشاره به جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: دشمن برنامه ریزی کرده و برای تحقق اهداف شوم خود هزینه می کند.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم با تبلیغات محیطی در حوزه آموزش و پرورش آسیب شناسی و سرمایه گذاری کنیم.

امام جمعه یاسوج، خواستار راه اندازی کارگاه تولید لباس مناسب از سوی اداره کل صمت و اتاق اصناف با همکاری شورای امر به معروف و نهی از منکر شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha