جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
image-20210308094444-1.jpeg

حوزه/ همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به صورت مجازی و به همت دفتر تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به صورت مجازی و به همت دفتر تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد.

در این همایش  حجت الاسلام والمسلمین قمی، معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهد کرد و در ادامه ۲ پنل تخصصی به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود. بعد از برگزاری پنل ها گزارشی از برگزاری دو پنل و نهایتا پایان بخش این همایش سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خواهد بود.

گفتنی است: این همایش در ادامه همایش موفق اول با عنوان بیانیه گام دو انقلاب و تمدن اسلامی است. برگزار کنندگان این همایش برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری با تشکیل کمیته هایی تلاش کردند همایش دیگری به عنوان همایش «بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام» البته با نگاه به عرصه و ساحت بین الملل برگزار کنند که امروز شاهد برگزاری این همایش با مشارکت مهمان داخلی و خارجی از کشورهای لبنان و... هستیم.

لازم به ذکر است: برای برگزاری این همایش ۲۶ مقاله، ۴۶ نشست علمی و ۲ مصاحبه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha