شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: پاپ فرانسیس در سفر سیاسی خود به عراق از لزوم پایان «جنگ و ترو» سخن به میان آورد، گرچه جای گفتن این سخن آمریکا و اروپا است.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اسلام دین صلح و در سایه آن، پیروان همه ادیان آسمانی در امنیت هستند، اظهار داشت: شهید سلیمانی با اطاعت از امام مسلمین برای خاموش کردن آتش «جنگ و ترور» وارد میدان شد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: شهید سلیمانی میهمان دولت عراق بود که جنایتکاران تروریست او را شهید کردند؛ همان کسی که به جنگ و ترور پایان داد.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: شایسته بود هنگامی که فرزند خوانده شیطان بزرگ با وحشی گری کلیساهای سوریه و عراق را ویران می کرد، سخنی بگوید و حامیان این جنایت ها را در دل اروپا و آمریکا مورد تخطئه قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر ولایت با فتوای آیت الله سیستانی(حفظه الله تعالی)  پشت داعش را شکست و ماشین جنگی آنها را متوقف کرد.

حجت الاسلام ایرانی خاطر نشان کرد: حضور پاپ در منزل آیت الله سیستانی(حفظه الله تعالی) نشان از عظمت علمای اسلام و نفوذ آنها در دل مردم دارد.

وی در پایان گفت: امنیت هم‌کیشان شما، در سایه تربیت یافتگان مکتب حیاتبخش اسلام، از شر داعش، آنهم به قیمت جانفشانی شیرمردان جبهه مقاومت، تامین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha