پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار غیب پرور

حوزه/ رژیم جعلی صهیونیستی و امریکائیها به خوبی می دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار غیب پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (علیه السلام) در جمع پاسداران و بسیجیان و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی استان قم با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و امریکائیها به خوبی می دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.


وی ادامه داد: ما در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه ای به خود تردید راه نداده ایم و در دریا، آسمان و زمین و جای جای دفاع از انقلاب اسلامی حضوری پرقدرت داشته و داریم و امریکائیها باید بدانند که دوران افول آنها فرا رسیده است.


سردار غیب پرور با اشاره به وعده خداوند متعال در پیروزی جبهه حق تاکید کرد : کسانی که در جبهه حق هستید، نترسید و محزون نشوید، شما در قله اوج ایستاده اید و برای غلبه بر جبهه باطل  یک شرط لازم است  اگر در پایبندی به اسلام و نظام اسلامی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، مومن باشید، حتما پیروزی از آن شما خواهد بود.


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (علیه السلام) با اشاره به  رزمایش های مشترک امنیتی کشور در سال ۹۹ اظهار داشت: رزمایش مشترک امنیتی سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی در سراسر کشور نمایش و تمرین ظرفیت ها و آمادگی ها برای دفاع از انقلاب و امنیت میهن اسلامی برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: پیام این رزمایش ها این است که ما دست از انقلاب اسلامی برنمی داریم. دشمنان، اراذل و اوباش و کسانی که در اندیشه باطل خود در پی اخلال در امنیت کشور هستند ، باید بدانند ماجراهای سال های ۸۸ و ۹۶ تکرار نخواهد شد و اگر بخواهند کوچکترین اقدامی بکنند، به فضل الهی و به پشتوانه مردم بصیر، انقلابی و فهیم قاطعانه اجازه نخواهیم داد  امنیت و آرامش جامعه ، خدشه دار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha