پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

 حوزه / مسئول تهذیب مدرسه علمیه سردارین قزوین، تقویت حوزه های علمیه را بهترین راه گسترش و توسعه ارزش های دینی در جامعه دانست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی موسوی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: اگر می‌خواهیم هدایت، سعادت، معرفت و صداقت جامعه را بالا ببریم باید حوزه های علمیه را تقویت کنیم.

 مسئول تهذیب مدرسه علمیه سردارین قزوین خاطرنشان کرد: تقویت حوزه های علمیه بهترین راه گسترش و توسعه ارزش های دینی در جامعه است

وی ادامه داد: ما باید امروز باورها و سبک زندگی خود را از مکتب اهل‌بیت (ع) و انبیا الهی الگو بگیریم و منش و رفتار ما، در همه ابعاد سیاسی و اقتصادی سبک زندگی اسلامی باشد

موسوی اظهار کرد: اخلاق در حوزه‌های علمیه مهم‌ترین جایگاه را به خود اختصاص داده است و یک طلبه از لحاظ اخلاق و برخورد باید نمونه و نماد اخلاق اسلامی در جامعه باشد.

 مسئول تهذیب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: امروز مسئولیت مهم تبلیغ دین بر عهده روحانیت است و خوشبختانه به برکت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری، راه انبیاء الهی در قالب حوزه و روحانیت ادامه پیدا کرده است.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha