پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انفاق

حوزه / استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: گره‌گشایی از مشکلات محرومان در حقیقت یک جهاد محسوب می‌شود که خوشبختانه ملت ایران در این ایام با توزیع بسته های معیشتی به خوبی وارد میدان شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین، حجت الاسلام موسوی، عصر امروز در پایگاه خیریه آبشار عاطفه ها شهر محمود آباد گفت: اتاق‌های فکر در غرب برای از پا درآوردن این جامعه طرح‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ریخته‌اند،  و از این جهت در شرایط فعلی کمک به مردم و به ویژه محرومان و گرفتاران ارزش مضاعفی دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمک به محرومان و نیازمندان در حقیقت سجده شکر دارد و کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید از خداوند سپاسگزاری کنند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه قزوین تصریح کرد: ملت ایران در مبارزه با کرونا و کمک به محرومان به زیبایی عمل کردند و در این بین کمیته امداد (ره) نیز توفیقات بسیار خوبی داشت. این در حالی است که کشورهای مدعی، خود در مبارزه با کرونا  موفق نبوده و آمار مرگ و فوت شهروندانشان بر اثر این ویروس بسیار بالاتر از کشور ما است.

گره‌گشایی از مشکلات محرومان جهاد محسوب می‌شود

وی اظهار کرد: کمک به محرومان یک نوع جهاد در برابر دشمن است و باید فرصت کمک به این قشر را قدر بدانیم. خوشبختانه ملت ایران در ایام این ویروس منحوس کرونا با توزیع بسته های معیشتی به خوبی وارد میدان شدند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha