شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محمود خسروشاهی

حوزه/ کتابخانه مرحوم خسروشاهی دارای دو سالن مطالعه برای بیش از ۱۰۰ نفر است و ۹ اتاق برای پژوهشگران قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید محمود خسروشاهی، فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین خسرو شاهی در مراسم رونمایی از نرم افزارهای جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سفیرمکتب تشیع مرحوم خسروشاهی که در کتابخانه آن مرحوم در پردیسان قم برگزار شد، گفت: یکی از آرزوهای والد ما این بود که کتابخانه بزرگی برای استفاده طلاب و دانشجویان و پژوهشگران مهیا و راه اندازی کند که این امر بالاخره در اواخر عمرشان در منطقه پردیسان محقق شد.

فرزند مرحوم خسروشاهی افزود: در این کتابخانه می توان ۱۰۰ هزار کتاب قرار داد و در حال حاضر ۳۹ هزار کتاب وجود دارد که در این امر حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی و مجمع جهانی سهم خوبی دارند.

وی بیان داشت: این کتابخانه دارای دو سالن مطالعه برای بیش از ۱۰۰ نفر است و ۹ اتاق برای پژوهشگران قرار داده شده است.

خسرو شاهی با بیان این که این کتابخانه تنها برای مطالعه نیست، بلکه مرکز علمی و فرهنگی و پایگاه اجتماعی برای حوزویان می باشد، ادامه داد:  تلاش مرحوم والد ما این بود آثار خوبی از علامه طباطبایی و سید جمال و دیگر علما در  مخزن این کتابخانه برای استفاده عموم مردم و طلاب برای مطالعه قرار داده شود.

وی گفت: در این کتابخانه ۲۰۰ عنوان از کتابهای والد ما از ترجمه، تألیف و خاطرات قرار دارد. درکنار این کتابخانه سایتی هم راه اندازی شده که در آن مجموع مقالات و پژوهش ها برای استفاده گنجانده شده است. این سایت به زبان فارسی است و در آینده هم به زبان عربی رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha