شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد فراهانی علوی معاون آموزش حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه از ۱۶ مدرسه علمیه استان، ۱۴ مدرسه پذیرای دانش آموزان و علاقمندان به حوزه هستند، گفت: به جز مدارس علمیه آیت الله آخوند در همدان و امام حسن مجتبی(ع) در ملایر، که در سطوح عالی مشغول فعالیت هستند، باقی مدارس استان برای سال تحصیلی آینده دارای جذب هستند.

حجت‌الاسلام محمد فراهانی، معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اعلام آمادگی مدارس علمیه استان برای جذب طلاب، اظهار داشت: کارگروه جذب مدارس استان اقدامات اصلی و برنامه‌ریزی های خود را از ابتدای شهریور آغاز کرده و با برگزاری جلساتی با اقشار مختلف و گروه‌های هدف، اقدام به معرفی حوزه و چگونگی جذب طلبه پرداخته شده است.

وی با اشاره به آغاز رسمی ثبت نام در مدارس علمیه سراسر کشور، مطرح کرد: در تقویم حوزه، اسفند ماه زمان آغاز ثبت نام، اعلام شده و  مدیران و کادر در مدارس آمادگی لازم برای انجام این فرایند را دارا هستند.

حجت‌الاسلام فراهانی با بیان اینکه از ۱۶ مدرسه علمیه استان، ۱۴ مدرسه پذیرای دانش آموزان و علاقمندان به حوزه هستند، گفت: به جز مدارس علمیه آیت الله آخوند در همدان و امام حسن مجتبی(ع) در ملایر، که در سطوح عالی مشغول فعالیت هستند، باقی مدارس استان برای سال تحصیلی آینده دارای جذب هستند.

وی افزود: فرایند ثبت نام نیز به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نجاح خواهد بود و جذب نیز در مقاطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی می‌باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه علاقه مندان به حضور در حوزه می‌توانند با مراجعه به مدارس، از مشاوره همکاران ما استفاده کنند، اظهار داشت: با وجود آنکه تمامی فرایند ثبت نام در بستر سایت نجاح صورت می‌گیرد، اما کادر مدارس نیز پاسخگو سوالات و شبهات داوطلبان هستند.

وی ۱۸ تیر سال ۱۴۰۰ را زمان برگزاری آزمون کتبی اعلام کرد و یادآور شد: به دلیل وجود ویروس کرونا و راحتی داوطلبان امسال در دو مرکز همدان و ملایر شرایط برگزاری آزمون فراهم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha