شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید جعفر موسوی زاده معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام موسوی زاده، گفت: هر ۱۰ روز، ۷۰ طلبه جهادگر به بیمارستان‌های کرونایی استان خوزستان اعزام می‌شوند و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم تا پایان فروردین‌ماه سال آینده صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، اظهارداشت: این جلسه به ریاست نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد که دبیر آن از حوزه علمیه خوزستان و اعضای اصلی آن نیز از سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، مرکز خدمات و مدیریت حوزه علمیه خواهران می‌باشد.

وی با بیان اینکه، در این جلسه دو عضو ویژه، یکی از ستاد مدیریت بحران و دیگری از هلال‌احمر نیز حضور دارد، گفت: در هر جلسه متناسب با موضوع، میهمانانی از سایر دستگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با اشاره به مصوبات این جلسه، اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد در هر ۱۰ روز، ۷۰ طلبه جهادگر به بیمارستان‌های کرونایی استان خوزستان اعزام شوند و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم تا پایان فروردین‌ماه سال آینده صورت گرفت.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه تا زمان مقرر ، پیش بینی حضور بیش از ۴۰۰ طلبه جهادی در بیمارستان‌های کرونایی برای خدمت به بیماران و همراهی کادر درمان و پزشکی، انجام شده است، ادامه داد: همچنین مشکلات و موانع حضور طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان‌ها بررسی و بنا شد تا با کمک دیگر سازمان‌ها مرتفع شوند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی در پشتیبانی از فعالیت‌های طلاب و روحانیون در بیمارستان‌های کرونایی استان از دیگر مصوبات این جلسه است.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، در پایان تأکید کرد: مجموعه نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون جهادگر خوزستانی، تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، پا به پای کادر درمان و پزشکی حضور داشته و از هیچ کمکی برای کمک به بیماران دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha