جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اینکه ورزشکاران عزیز ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهند، حفظ عهد و پیمان با شهداست که مجریان منویات الهی بودند و همواره حمایت از حق و مظلوم را سرلوحه مسیر مقدس و الهی خود قرار داده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جمعی از قهرمانان استان قزوین، گفت: در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنیم، سلیمانی عرصه خود باشیم و مأموریت‌های خود را با الگوگیری از این سردار شهید دنبال کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  تقوا به معنای پایبندی به عهد و پیمان با خداست و اینکه ورزشکاران عزیز ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهند، حفظ عهد و پیمان با شهداست که مجریان منویات الهی بودند و همواره حمایت از حق و مظلوم را سرلوحه مسیر مقدس و الهی خود قرار داده بودند.

 امام جمعه قزوین موفقیت در هر کاری را مستلزم داشتن عقل دانا و اراده توانا دانست و بیان کرد: خدای متعال فرموده تقوا عقل را دانا و اراده را توانا می‌کند؛ انسان هر جا ضرری متحمل می‌شود به خاطر این است که نمی‌داند و یا نمی‌تواند که این کاستی با تقوا جبران می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بسیار خوب است که ورزشکاران ما با تأسی و اقتدا به پیامبر(ص)، اهل بیت(ع)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و ائمه اطهار(ع) وارد میدان مبارزه می‌شوند، خاطرنشان کرد: این ویژگی روح جوانمردی را در ورزشکاران ما تقویت کرده و آنها را با ورزشکاران سایر کشورها متمایز کرده است.

 وی ادامه داد: هر کاری خدایی شود ماندگاری پیدا می‌کند و تلاش کنیم تا در هر حوزه‌ای که فعالیت و ورزش می‌کنیم، کار و ورزش را با آرمان‌های الهی و دینی پیوند بزنیم تا ماندگاری پیدا کند.

انتهای پیام/

مسابقه ندادن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حفظ عهد و پیمان با شهداست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha