شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ادای احترام نماینده رهبر به پرستاران

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در حین بازدید از بخش‌های بیمارستان کرونایی، با هر پرستاری که مواجه می‌شد، دست به سینه می‌ایستاد و مقابل آن‌ها به نشانه احترام تعظیم می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از بیمارستان‌های کرونایی خوزستان، با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت به آن‌ها خداقوت گفت.

امام جمعه اهواز، در این بازدید از بخش‌های مختلف بستری بیماران مبتلا به ویروس منحوس کرونا بازدید و در جریان وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران و نیازهای بیمارستان قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در حین بازدید، با هر پرستاری که مواجه می‌شد، دست به سینه می‌ایستاد و مقابل آن‌ها به نشانه احترام تعظیم می‌کرد.

تصویری که هم‌اکنون مشاهده می‌کنید ادای احترام نماینده رهبری در خوزستان، به پرستاران بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر می‌باشد.

به گزارش حوزه؛ رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود از قشر پرتلاش و مجاهد پرستاران تقدیر کرده و حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در بیمارستان‌ها، به‌نوعی عمل به تکلیف و تقدیر عینی از مجاهدانی است که بسیجی‌وار در راه حفظ سلامتی مردم جهاد کرده و از جان خود برای خدمت به جامعه مایه می‌گذارند؛ به همین دلیل جا دارد با همه وجود اعلام کنیم؛ «دست به سینه مقابلتان تعظیم می‌کنیم...».

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha