چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام شاهرخی در جلسه طلاب کوهدشت

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای کوهدشت و رومشگان گفت: امروز قریب به ۲۵۰ نفر از طلاب و فضلای این دو شهرستان در شهر مقدس قم حضور دارند و به تحصیل، پژوهش و تدریس اشتغال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام فتحی، نماینده طلاب و فضلای کوهدشت و رومشگان مقیم حوزه علمیه قم در جلسه طلاب این  شهرستان که در مسجد فاطمة الزهرا (س) پردیسان  و با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام موسی کاظم (ع)، گفت: این امام همام در روایتی فرمودند: «کَفی بِالتَّجارِبِ تَأدیبًا، وَ بِمَمَرِّ الاَیّامِ عِظَهً، وَ بِذِکرِ المَوتِ حاجِزًا عَنِ الذُّنُوبِ وَالمَعاصی/ تجربه ها برای ادب کردن کافی است، و گذشت روزها برای موعظه و پند و یاد مرگ برای بازداشتن از گناهان بس است».

وی ابراز داشت: طلاب و فضلا باید به نورانیت خود افزوده و برای سربازی امام زمان (عج) قدم بردارند.

نماینده طلاب و فضلای کوهدشت و رومشگان خاطرنشان ساخت: امروز قریب به ۲۵۰ نفر از طلاب و فضلای این دو شهرستان در شهر مقدس قم حضور داشته و به تحصیل، پژوهش و تدریس اشتغال دارند.

حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: حضور شما بزرگواران ظرفیت بسیار مناسبی است که می تواند کمک حال استان باشد.

وی بیان داشت: نویسنده های بسیار مناسبی در میان طلاب و فضلای کوهدشتی و رومشگانی حضور دارند که قلم مناسبی داشته و می توان از ظرفیت آنان استفاده نمود.

نماینده طلاب و فضلای کوهدشت و رومشگان اظهار داشت: یکی از نیازهای طلاب و فضلای استان لرستان، مکان مناسبی در شهر مقدس قم است که می تواند برای گردهمایی های طلاب و فضلای این استان استفاده شده و کمک حال مباحث فرهنگی، علمی، اخلاقی و ... باشد.

حجت الاسلام سوری، نماینده طلاب و فضلای کوهدشت نیز در این جلسه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان تقدیر کرد و گفت: یکی از مباحث بسیار مهمی که در پیش رو داریم، مسئله انتخابات است که طلاب و فضلا باید به بصیرت افزایی پرداخته تا شخصی مؤمن، ولایی، انقلابی و جوان برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب گردد.

 گفتنی است: حجت الاسلام حسینی، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان نیز در این جلسه به برخی از تلاش های نماینده ولی فقیه استان اشاره و به ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha