پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 تصاویر/ آزمون سطح چهار مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علمیه قم
عکس آرشیوی

حوزه/ ۱۸۰ دانش پژوه برای نهمین دوره کوتاه مدت شیعه شناسی در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام منصوری از برگزاری موفقیت آمیز نهمین دوره کوتاه مدت شیعه شناسی در سال تحصیلی ۴۰۰ ۱- ۱۳۹۹ خبر داد و افزود: این دوره آموزشی در مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علمیه قم تحت اشراف مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) و بمدت سه ماه برگزار گردید.

مسئول آموزش‌ مرکز تخصصی شیعه شناسی با بیان اینکه در این دوره بیش از ۱۸۰ نفر متقاضی از اقصی نقاط کشور ثبت نام نمودند که پس از گزینش در قالب دو کلاس ۲۵ نفره، دوره تشکیل شد و با توجه به محدودیت های بهداشتی ، کلاس های بصورت آفلاین و با ارسال صوت توسط اساتید در پیام رسان های داخلی انجام شد.

وی تصریح کرد: در این دوره شیعه پژوهان مستعد و نخبه  به تدریس سرفصل هایی از قبیل؛ تاریخ پیدایش تشیع با رویکرد پاسخ شبهات، ادیان فعال در ایران، جریان های انحرافی معاصر و بررسی عقاید اختصاصی شیعه با رویکرد پاسخ به شبهات پرداختند.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: در پایان دوره با همکاری مسئول فناوری مرکز،  ارشد حسینی امتحانات پایان دوره بصورت سوالات تستی در سامانه آموزش مجازی (LMS) و بصورت آنلاین برگزار گردید. شرکت کنندگان، در پایان دوره و بعد از اخذ نمره قبولی و حد نصاب معدل از مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علمیه قم گواهی نامه پایان دوره دریافت می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha