جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عید مبعث

حوزه/ جشن‌های عید مبعث پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با مداحی تحویلدار، بنی‌فاطمی، خرم‌فر، گل‌ختمی، هاشمی و حیدرزاده در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،برنامه شب عید مبعث با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و مداحی تحویدار و بنی فاطمی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.


همچنین، صبح روز عید هم‌زمان با پنج شنبه ۲۱ اسفندماه خرم‌فر و گل‌ختمی در حرم مطهر به مداحی و حجج‌ اسلام مظفری شاهرودی و حسینی اراکی به سخنرانی خواهند پرداخت.


ظهر روز عید نیز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر سید جواد هاشمی در حرم مطهر بانوی کرامت به مداحی خواهد پرداخت و عصر روز عید نیز محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان در حرم برگزار می‌شود.


ویژه برنامه شام عید مبعث نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و همراه با مداحی و قرائت دعای کمیل توسط عباس حیدرزاده و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی دنبال خواهد شد.


خاطرنشان می‌شود: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پخش زنده از صفحات اختصاصی آستان مقدس در فضای مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha