شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کره جنوبی غذای آماده حلال می‌فروشند

حوزه/ به تازگی، دو مدل کیت غذای آماده در فروشگاه‌های خواروبار فروشی زنجیره ای معروف سی.یو در کره جنوبی به فروش می‌رسند که دارای گواهینامه حلال نیز هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ajudaily، فروشگاه‌های‌ خواروبار زنجیره‌ای شناخته شده سی.‌یو در کره جنوبی، به تازگی محصولات غذایی با گواهینامه حلال را به فروش می‌رسانند.

این بسته‌های غذای آماده که دارای گواهینامه حلال هستند، به ویژه برای مسلمانان و همچنین مشتریان عادی که درباره غذاهای اسلامی و حلال کنجکاو هستند، ارائه می‌گردند.

فروشگاه زنجیره‌ای سی‌.یو در بیانیه‌ای در تاریخ ۱۰ مارس اعلام کرد که فروشگاه‌های زنجیره ای دو بسته غذای حلال ، «برنج کاری مرغ ماخانی» و «بشقاب مرغ سه گانه» را ارائه می‌دهد. منوی غذای نخست شامل یک وعده غذای برنج مرغ تنوری است که در سس ماخانی غوطه ور شده است. منوی دوم نیز شامل مرغ سوخاری، میگوهای سرخ شده و چیپس میگو است که با سه نوع سس مختلف سرو می شود.

سی‌یو گفت: برخلاف تصور بازار که انتظار دارد مشتریان مسلمان عمدتا منوهای دارای گواهی حلال را خریداری کنند ، ما تصمیم گرفتیم برای همه به فروش برسانیم زیرا کنجکاوی و علاقه مصرف کنندگان عادی به غذای حلال بسیار زیاد است.

براساس فدراسیون مسلمانان کره جنوبی، تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۶۰،۰۰۰ مسلمان در کره جنوبی زندگی می‌کردند. براساس سازمان دولتی گردشگری کره جنوبی، این کشور بیش از ۲۰۰ رستوران دوستدار مسلمان دارد که از یک سیستم صدور گواهینامه دولتی پیروی می‌کنند. مسلمانانی که در کره جنوبی زندگی می‌کنند ، درصورتی که رستورانی مناسب با مسلمانان پیدا نکنند، مجبورند غذاهای کاملاً گیاهی را در رستوران ها مصرف کنند و یا با استفاده از مواد دارای گواهی حلال، در خانه آشپزی کنند.

کیت‌های غذایی که فقط باید گرم شوند قبل از غذا خوردن در کره جنوبی در سال ۲۰۲۰ محبوب شدند. درحالی که مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا به مکان‌های شلوغ مانند رستوران‌ها و بارها مراجعه نمی‌کردند و در خانه غذا می‌خوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha