جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز در منطقه غیزانیه

حوزه/ حجت‌الاسلام سلامت نژاد گفت: طرحی برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگ و جهادی در بخش غیزانیه در اتاق فکر مدرسه تدوین شد که به‌موجب آن، گروه جهادی مدرسه به‌صورت ماهیانه هفته‌ای یک‌بار در روستاهای این بخش برای محرومیت‌زدایی، سازندگی، تبلیغ و انجام کارهای فرهنگی مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد، مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های جهادی این مدرسه علمیه در مناطق محروم، اظهارداشت: طی تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته، بخش غیزانیه اهواز جهت استقرار طلاب برای انجام کارهای جهادی و فرهنگی انتخاب شده است.

وی افزود: بر این اساس طرحی برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگ و جهادی در بخش غیزانیه در اتاق فکر مدرسه برنامه‌ریزی و تدوین شد که به‌موجب آن، گروه جهادی مدرسه به‌صورت ماهیانه هفته‌ای یک‌بار در روستاهای این بخش برای محرومیت‌زدایی، سازندگی، تبلیغ و انجام کارهای فرهنگی مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام سلامت نژاد، با بیان اینکه روستای «ابیرش» از توابع بخش غیزانیه اهواز، نخستین مقصد اجرای فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه الغدیر اهواز انتخاب شد، گفت: پس از رصد و آمایش منطقه، نیازمندان روستا مشخص و اقدامات لازم جهت صدور پرونده خدمت‌رسانی و ارائه امکانات و خدمات به آن‌ها آغاز شد.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، افزود: روستای «ابیرش» شامل ۲۰ خانواده محروم است که برای کلیه این عزیزان بسته‌های معیشتی آماده و میانشان توزیع شد؛ همچنین ساخت و تعمیر منازل مسکونی برخی از این خانواده‌ها، دیگر اقدامی بود که توسط طلاب جهادی مدرسه صورت گرفت.

وی، در پایان بیان داشت: ازجمله اقدامات انجام‌شده برای ساخت و تعمیر منازل خانواده‌های محروم، ساخت حمام و دستشویی، حفر چاه، لوله‌کشی، برق‌کشی و کاشی‌کاری می‌باشد.

حجت‌الاسلام سلامت نژاد در پایان گفت: إن‌شاءالله با همت طلاب جهادی این کارهای جهادی در منطقه غیرانیه استمرار خواهد داشت و امید است بتوانیم گوشه‌ای از کاستی‌ها و مشکلات مردم مناطق محروم را حل کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha