سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آغاز مرحله نخست کاشت ۲۰ هزار نهال مثمر باحضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

حوزه/ آیین کاشت ۲۰ هزار نهال مثمر در مناطق محروم استان خوزستان هم‌زمان با هفته منابع طبیعی باحضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در شهرستان لالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین کاشت ۲۰ هزار نهال مثمر در مناطق محروم استان خوزستان هم‌زمان با هفته منابع طبیعی باحضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در شهرستان لالی برگزار شد.

این مراسم به‌صورت نمادین در روستاهای محروم شهرستان لالی برگزار و کاشت این نهال‌ها در راستای اشتغال‌زایی از طریق احداث باغات صورت گرفت که توسط سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان و بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اهالی مناطق محروم استان خوزستان اهدا شد.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، امام جمعه لالی، فرماندار و جمع دیگری از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

پیش از آغاز مراسم مرحله نخست کاشت ۲۰ هزار نهال مثمر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز به مقام شامخ شهید نادعلی مهربابادی ادای احترام و فاتحه‌ای را نثار روح آن مرحوم قرائت کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha