جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه مولی الموحدین

حوزه/ به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) همایش انجمن و اولیای مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام هاشمیان، در همایش اولیای طلاب که به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) که در مدرسه مولی الموحدین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) می فرماید برای هر درختی خداوند یک میوه ای قرار داده است، ثمره قلب نیز فرزند است، مراد از قلب به دلیل اینکه حیات انسان است، لذا حضرت تشبیه کرده که فرزند ثمره قلب انسان است.

وی ادامه داد: امام باقر(ع) می فرماید، هر پدر و مادر این آرزو را دارند که فرزندان آنان شبیه خود باشند، این در صورتی رقم می خورد که پدر و مادر صاحب کمالاتی باشند که توقع این آرزو باشد.

مدیر مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) با تاکید بر اینکه آرزوی پدر و مادر باید این باشد که فرزند آنان خدا ترس باشد، تصریح کرد: باید اولادی را از خداوند بخواهیم که مطیع و بندگی خداوند را داشته باشد.

حجت الاسلام هاشمیان افزود: والدین طلاب گاهی با مراجعه به معاونت آموزش و تهذیب احوال فرزندان خود را بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) با اشاره به وضعیت مدرسه بیان کرد: در بخش آموزش، مدرسه سعی بر این داشته که بهترین اساتید را انتخاب کند؛ معاونت تهذیب حفظ حدیث را برای طلاب برنامه ریزی کرده است، در واقع در پایان هر ماه ۳۰ حدیث را حفظ می کنند، همچنین آموزش مکالمه عربی، برنامه های ورزشی و خوشنویسی نیز از جمله دیگر از برنامه های مدرسه برای طلاب است.

در پایان همایش، والدین به بازدید از مدرسه علمیه مولی الموحدین و حجره های طلاب پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha