پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کلنگ زنی کلاله

حوزه/ امام جمعه کلاله در مراسم کلنگ زنی ساختمان مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س)، گفت: حوزه‌های علمیه منشا بالندگی پویایی و نشاط جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام(ص) مراسم کلنگ زنی پروژه مدرسه علمیه فاطمة الزهراء(س) شهرستان کلاله با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، مسئولین شهرستانی، روحانیون شیعه و سنی و کارکنان مدرسه برگزار شد.

در ابتدای مراسم، حجت الاسلام نجفعلی قاسمی عید مبعث را عزیزترین روز تاریخ انسانیت خواند و بیان کرد: عید بزرگ مبعث، روز سعادت بشر و تا ابد سرچشمه خیرات و نعمت است.

وی یکی از مهمترین مراکز فرهنگ‌ساز دینی و موثر در تولید فرهنگ نبوی و فضائل انسانی را حوزه‌های علمیه دانست و افزود: وجود حوزه‌های علمیه ریشه در تاریخ اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) دارد.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه با دو وظیفه بسیار مهم فهم و شناخت دین و ابلاغ آن به مردم، منشا بالندگی، پویایی و نشاط جامعه است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه بزرگ‌ترین خدمات را به بشریت داشته و یکی از دستاوردهای انقلاب، حوزه های علمیه خواهران است. یکی از این حوزه‌ها، مدرسه علمیه فاطمة الزهراء(س) شهرستان کلاله است که از سه سال پیش در مکان‌های استیجاری شروع به کار کرد.

امام جمعه کلاله در پایان با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران امر، گفت: زمینی که امروز کلنگ زنی می‌شود، از طرف خانواده خانم عصمت شیخ ملکی هدیه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha