جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صدرایی عارف

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در جلسه ای با سردبیر خبرگزاری حوزه، گفت: امروز ذائقه مخاطب به سمت کار رسانه ای هنرمندانه و با کیفیت حرکت کرده است و طلاب باید خود را با قالب های جدید رسانه ای به روز رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، در جلسه ای با حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه با بیان اهمیت مجهز شدن طلاب به سلاح قلم، گفت: جنگ امروز، جنگ رسانه ای است و طلاب بیشتر از گذشته نیازمند سلاح علم و قلم هستند.

وی افزود: طلاب و روحانیونی که به سلاح قلم مجهز نیستند نمی توانند در جامعه امروز کنشگری‌ موثر داشته باشند و علم آنان تنها محدود به خودشان باقی می ماند.

مدیرحوزه علمیه خواهران هرمزگان افزود: امروز ذائقه مخاطب به سمت کار رسانه ای هنرمندانه و با کیفیت حرکت کرده است و طلاب باید خود را با قالب های جدید رسانه ای به روز رسانی کنند.

حسین صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه هم با بیان اهمیت فعالیت رسانه ای، گفت: باید طلاب و روحانیون روایتگران فعالیت ها و اقدامات حوزه های علیمه باشند.

وی افزود: بهترین شکل انعکاس خبرهای حوزه توسط خود حوزویان است و خبرگزاری حوزه همواره به عنوان زبان گویای حوزه کنار طلاب و روحانیون و نهادهای حوزه ای است. 

سردبیر خبرگزاری حوزه خاطرنشان کرد: برگزاری دوره خبرنویسی از اقدامات موثر و مفید مدیریت حوزه علمیه استان است که در آینده برای حوزه های علیمه و انقلاب اسلامی بسیار ثمر بخش خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha