سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حدائق - شیراز

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه منصوریه خطاب به مدیران گفت: مسئول موفق کسی است که میان مردم باشد، اما این اتفاق نمی افتد؛ مسئولان در مسجد خود را به مردم معرفی کنند؛ امام(ره) فرمود مسئول در نظام اسلامی یعنی نوکر و خادم مردم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حدائق پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جماعات قرارگاه تبلیغی عمار، تجلیل از طلاب برتر جشنواره علامه حلی که در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت عید مبعث، از عید مولود بیشتر است، اظهار کرد: در مبعث انسانیت و در مولود شخص متولد شد، اما در مبعث و غدیر رسالت احیا بشریت شکل می گیرد.

وی در ادامه با تصریح اینکه پیامبر(ص) الگوی بشریت است، اضافه کرد: طلاب و روحانیون باید حلقه مفقوده شناخت پیامبر(ص) را تبیین کنند. باید پیامبر(ص) را شناخت، اینکه برخی بیان می کنند ما از مسائل مذهبی دست می کشیم، اشتباه است؛ اسلام، شخص پیامبر(ص) است. خداوند حساب نوح را پای نوح و حساب پسر نوح را پای پسر می نویسد اما متاسفانه این نگاه در جامعه حاکم است.

مسئول مدارس علمیه منصوریه، مولی الموحدین(ع) و خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: برخی می گویند در این جامعه از نظر فرهنگی نمی توان کار کرد، در حالی که هنگامی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) به پیامبر(ص) ایمان آوردند هیچ چیزی وجود نداشت، اما امروز همه امکانات فراهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق خطاب به مدیران گفت: مدیری موفق است که از زیر مجموعه خود با خبر باشد؛ یکی از مشکلات اقتصادی ما این است که مسئولان در بین مردم حضور ندارند.

وی اظهار کرد: مسئول موفق کسی است که میان مردم باشد، اما این اتفاق نمی افتد؛ مسئولان در مسجد خود را به مردم معرفی کنند؛ امام(ره) فرمود مسئول در نظام اسلامی یعنی نوکر و خادم مردم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    بعضی مسئولین فقط با مردن کنار میروند. نمونه‌اش زیاد است