شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ جامعه روحانیت شوش، در بیانیه‌ای خواستار رسیدگی فوری به مشکلات امنیتی-انتظامی شهرستان شده و تأکید کرد: جامعه روحانیت شوش ضمن حمایت قاطع از اقدام انقلابی امام جمعه محترم، از شورای امنیت کشور و ریاست آن خواهانیم این شهرستان را موردتوجه ویژه قرار داده و برای حل مشکلات امنیتی-انتظامی این دیار مظلوم عنایت خاص و تدبیری بیندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جامعه روحانیت شوش پیرامون مشکلات امنیتی شهرستان شوش بیانیه‌ای صادر و خواستار توجه ویژه مسئولان شورای عالی امنیت، برای حل مشکلات امنیتی و انتظامی شهرستان شد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است؛

باسمه تعالی

ریاست محترم و اعضای ارجمند شورای امنیت کشور

با سلام و تحیت

شهرستان شوش دانیال(ع) که از مهم‌ترین شهرستان‌های خوزستان به شمار می‌رود، شهرستانی که سالانه شاهد حضور هزاران توریست خارجی، صدها هزار زائر اماکن مذهبی و گردشگران طبیعت و راهیان نور است.

شهرستانی با مرز مشترک با کشور عراق، تنوع قومیتی، هم‌جواری با استان‌های دیگر. شهرستانی با حساسیت‌های عشایری، مراسمات و برنامه‌های خاص در مناسبت‌های گوناگون.

و البته شهرستانی با درصد بالای بیکاری، تعطیلی و بحران در مراکز صنعتی موجود که شاهد پایین آمدن شاخص‌های توسعه در دهه‌های گذشته بوده است.

 شهرستانی با ده‌ها دلیل اهمیت و صدها مشکل ریشه دوانده...

متأسفانه و به‌رغم تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و تقدیم شهیدان عزیزی در این راه،  در ارتقای رتبه و جایگاه مراکز نظامی و انتظامی و به‌تبع آن، کمبود نیروی انسانی، تجهیزات و ایجاد پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و دیگر واحدهای مربوطه، مورد بی‌لطفی قرار گرفته است.

این بی‌توجهی موجب افزایش آمار جرم و جنایت همچون قتل، سرقت مسلحانه از منازل و بازار، سرقت اموال عمومی، سرقت کابل‌های شبکه توزیع برق، کیف‌قاپی، تجاوز به عنف و... شده است.

جامعه روحانیت شوش ضمن حمایت قاطع از اقدام انقلابی امام جمعه محترم، از شورای امنیت کشور و ریاست آن خواهانیم این شهرستان را مورد توجه ویژه قرار داده و برای حل مشکلات امنیتی-انتظامی این دیار مظلوم عنایت خاص و تدبیری بیندیشند.

روحانیت ولایتمدار شوش همچنان که در تمام بحران‌ها همچون سیل و کرونا و... با حضور جهادی خود سعی در کاهش دردها و آلام مردم شریف شوش داشته، آمادگی خود را جهت کمک به برقراری امنیت در مناطق مختلف شهر و روستاها تا رفع اساسی مشکلات امنیتی اعلام می‌نماید.

روحانیت، اساتید، فضلا و طلاب شهرستان شوش دانیال(ع)

مجمع طلاب و فضلای شوش مقیم قم

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha