سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ امام جمعه میاندوآب گفت:  هدف دولت مومن و حزب اللهی باید این باشد که به همه مردم ایران اسلامی در نقاط مختلف خدمت کند و اهل درد بوده و درد مردم کوخ نشین و مستضعفین را بداند نه اینکه کاخ نشین باشد و از کوخ نشینان غافل.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب که در مصلای این شهرستان برگزار شد، با بیان این که رئیس جمهوری که انتخاب می کنیم باید مومن، متعهد، انقلابی و ولایتمدار و کارگزار واقعی باشد، گفت: سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به خلق، برقراری عدالت در ابعاد مختلف، سلامت اقتصادی ، قانونمداری و عمل به مر قانون از شاخصه های دولت جوان، مومن و انقلابی است.

وی با تصریح بر این که اگر انسان و مسئولی مومن، معتقد و اخلاق‌مدار نباشد، نمی تواند زیرمجموعه اش را اخلاق‌مدار کند، ادامه داد:  هدف دولت مومن و حزب اللهی باید این باشد که به همه مردم ایران اسلامی در نقاط مختلف خدمت کند و اهل درد بوده و درد مردم کوخ نشین و مستضعفین را بداند نه اینکه کاخ نشین باشد و از کوخ نشینان غافل شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: دولت باید مانع از اختلاف طبقاتی که عامل بسیاری از انقلاب ها در دنیا بوده است، باشد و  باید فردی جسور، انقلابی و نترس بر سر کار بیاید تا در مقابل لابی گری ها و صاحبان زر و زور بایستد و با عدالت و انصاف رفتار کند.

وی با بیان این که باید به گذشته افراد نگاه کرد که از کجا اموالش را به دست آورده و مبارزه با فساد در اولویت باشد، حتی اگر از اقوام و فرزندانش و نزدیکانش در این چارچوب باشند با وی برخورد کند، عنوان داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با دقت اوضاع و افراد را رصد کنند، و مراقب باشند تا افراد پادکست و دیندار و کارشناس بر سر کار بیایند.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان با بیان این که همه ما مدیون شهدا هستیم،  تاکید کرد:  مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی ناراضی هستند و مسئولان باید چاره اندیشی کنند و ما در کشور کمبود اقتصاددان و متخصص نداریم و هرکس باید سرجای خود باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ح IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    مدتی است که از کوخ نشینی و سر و صدای همسایه ها خسته شده ام و یک کاخ 10000 هکتاری میخواهم.
  • ح IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    شما اول باید ببینید که شخص مستضعف کیست. شخصی که خودش را بزرگ احساس کند، مستضعف نیست(چه پول داشته باشد و چه پول نداشته باشد). همه ی افراد جامعه باید خودشان را بزرگ احساس کنند که عقب نیفتند(چه پول داشته باشند چه پول نداشته باشند).
  • ح IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    در ضمن من یک کاخ بزرگ با تمام امکانات زندگی از دولت میخواهم که همین جوری به من بده.
  • ح IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    اگر هر ایرانی، یک کاخ داشته باشد، دیگر مستضعف نیست. نباید عده ای صدها کاخ داشته باشند و عده ای کاخ نداشته باشند. قانون مساوات(برابری) میگه که هر ایرانی یک کاخ داشته باشد.
  • ح IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    الان دولت کاخ های زیادی دارد و اتومبیل های گران قیمت زیادی هم دارد. اینها را بفروشند و به مردم بدهند.
  • ح IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    همان کاخ هایی را که دولت دارد، میتواند آنها را به مردم عادی بدهد که مردم در آن کاخ ها زندگی کنند.
  • h IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    شما میتوانید در کاخ هایی که دولت دارد، رستوران هایی ایجاد کنید و غذاهای صلواتی(رایگان) به افراد فقیر(نا دار) بدهید و در آن رستوران ها یک پیانوی ملایم اثر شوپین (Chopin) هم بگذارید.
  • ح IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    احمدی نژاد چه از نظر مادی چه از نظر معنوی به مردم رسیدگی میکرد و این رئیس جمهوری که شما دنبال آن میگردید همان احمدی نژاد است. الان این کامپیوتری که من با آن این پیام را گذاشتم، مال زمان حکومت احمدی نژاد است که ارزانی بوده. و این کامپیوتر یک ابر رایانه است.
  • ح IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    کاخ اگر بعنوان مکانی برای زندگی باشد شاید اشکالی نداشته باشد. کاخ های کوچک هم وجود دارد.
  • ح IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    خانه ای که در آن اینترنت وجود داشته باشد هم خوب است.
  • ح IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    ولی قصر یشم و کارتون پاندا را فراموش نکنیم.
  • ح IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    هر چقدر حرف کمتر باشد بهتر است. نظرات من را حذف کنید.
  • ح IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    روحانی آدم خوبی بود. الان میفهمم. من قبلا فکر میکردم فقط احمدی نژاد خوب بوده. ولی الان متوجه شدم که تمامی رییس جمهورها خوب بوده اند و هستند.
  • ح IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    زیاده روی یا کم روی هم اشتباه است.
  • ح IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام. دوباره سر و کله بچه های همسایه بقلی دو هفته ایه که پیدا شده و در تاریکی های شب با هم حرف میزنند و من ساعت 5 و 6 بعد از ظهر باید بخوابم. چون داروهای اعصاب و روان میخورم. آیا بعضی از فوتبالیستهای کشور ما در قصرهایی زندگی میکنند و شب ها به راحتی میخوابند؟
  • ح IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آدم اگر دویست تا خونه هم داشته باشه، فقط در یکی از آنها میتونه زندگی کنه