جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: افزایش آگاهی و بصیرت خانواده سد محکمی در مقابل توطئه های شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام سید رضا موسوی، صبح امروز در نشست «تعالی خانواده» در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: آنچه که امروزه باید به آن توجه کنیم موضوع تربیت فرزندان است و هر دوره ای از مراحل رشد و تکامل فرزندان و نوع رفتار و تربیت در لایه های مختلف زندگی باید متفاوت باشد؛ استعداد، علایق، انگیزه، انتخاب رشته تحصیلی و امید به تحصیل فرزندان باید در تمامی مراحل زندگی مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: خانه و مدرسه دو محیط برای رشد فرزندان هستند که تاثیر اعضای خانواده بر فرزندان بیشتر از محیط است و در میان اعضای خانواده، فرزندان از پدر بیشتر تاثیر می گیرند و به نوعی پدران بیشترین نقش تربیتی را بر فرزندان دارند ضمن این که استعدادها در فضای خانه و مدرسه شکوفا می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین بیان کرد: با توجه به عملکرد دشمنان درمی‌یابیم آن‌ها برای از بین بردن بنیان گرم خانواده ابتدا «مادر» را مورد هدف قرار داده‌اند و همواره سعی دارند نظارت‌های او را نسبت به فرزندان کاهش دهند.

وی با بیان اینکه دشمن با اهداف تهاجم فرهنگی بنیان خانواده در حکومت‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده است، عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا جوامع اسلامی نیز چون جوامع غربی به انحطاط کشیده شود و خانواده‌هایی بی پایه و اساس در آن شکل بگیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: افزایش آگاهی و بصیرت خانواده سد محکمی در مقابل توطئه های شوم دشمنان است، چرا که مروز دشمنان ایران اسلامی با استفاده از تهاجم فرهنگی، فرزندان ما را هدف مقاصد شوم خود قرار داده اند و قصد ضربه زدن به نهاد و رکن اصلی خانواده را دارند که باید هوشیار باشیم.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha