جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ استاندار سمنان گفت: بر اساس رنگ‌بندی گذشته، شهرستان‌های شاهرود و دامغان در وضع نارنجی، شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار در رنگ‌بندی زرد و شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان در وضع آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا آشناگر، امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: رنگ‌بندی جدیدی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام نشده است و کماکان بر اساس رنگ‌بندی گذشته شهرستان‌های شاهرود و دامغان در وضع نارنجی، شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار در وضع رنگ‌بندی زرد و شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان نیز در وضع آبی کرونایی قرار دارند.

وی اضافه کرد: رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور طی چند روز آینده توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام می‌شود و این رنگ‌بندی مبنای تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت‌ها در ایام نوروز است.

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: با توجه به شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا به‌عنوان ویروس انگلیسی و مشاهده شدن این ویروس در برخی شهرستان‌های استان سمنان لازم است تا مردم ضمن پرهیز از انجام ترددهای غیرضروری و تجمعات، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت و اهتمام لازم را اعمال کرده و تلاش کنند تا استان از وضعیت باثبات فعلی خارج نشود.

استاندار سمنان با اشاره به آغاز پروسه ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه عنوان کرد: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان روند معمول و نرمالی دارد و هر چند با توجه به شیوع کرونا انتظار داشتیم تا داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر بیشتر از شیوه‌های غیرحضوری استفاده کنند؛ اما ظاهراً داوطلبان تمایل دارند تا به‌صورت حضوری ثبت‌نام خود را در فرمانداری‌ها به انجام رسانند.

آشناگر گفت: به داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر توصیه می‌کنم تا ضمن تسریع در روند ثبت‌نام و عدم به تأخیر انداختن آن به روزهای پایانی، بیشتر از روش‌های غیرحضوری جهت ثبت‌نام استفاده کرده و از امکانات فنی تعبیه شده جهت این مهم استفاده کنند.

استاندار سمنان از تمامی کسانی که می‌توانند به توسعه شهرهای استان کمک کند خواست تا از فرصت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر استفاده نموده و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت و سهم خود را در خدمت به مردم و توسعه استان ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha