جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/مراسم تجلیل  از طلاب نخبه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده گفت: آیت الله اعرافی دغدغه شنیدن و حل مسائل و مشکلات طلاب را دارد؛ این می تواند الگویی برای مدیران حوزه های علمیه استان ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده،‌امروز در دیدار با جمعی از نخبگان حوزه،  ضمن تبریک ایام و اعیاد گذشته ماه رجب و اعیاد پیش رو در ماه مبارک شعبان گفت:  ماه رجب ماهی است که ما در آن آماده برای ورود به ضیافت الله می شویم.

وی افزود: مدیر حوزه های علمیه دغدغه شنیدن و حل مسائل و مشکلات طلاب را دارد؛ این می تواند الگویی برای مدیران حوزه های علمیه استان ها باشد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: نامه های طلاب از طریق سامانه صفیر قابل ارسال به مدیر حوزه های علمیه است و در هر روز تعداد بسیار زیادی نامه به دست آیت الله اعرافی می رسد؛ و پاسخ داده می شوند.

وی گفت: ما می خواهیم این ارتباط مدیر با طلاب الگوسازی شود و در حوزه های علمیه کشور اجرایی گردد.

مشاور مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: در دفتر مدیر حوزه های علمیه به روی همه باز است و ما آماده خدمتگزاری به طلاب و رفع مسائل و مشکلات آن ها در حد وسع حوزه هستیم.

وی افزود: ما شیعیان و حوزه علمیه قم که خاستگاه انقلاب اسلامی بوده است باید دریچه افکار و راه حل مشکلات را برای کشور خود و سایر کشورها باز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده بیان داشت: آنچه امروز نیاز حوزه است کاربردی کردن دروس و علوم آن و همین طور ارتباط گیری بیشتر طلاب و روحانیون با مردم می باشد.

وی گفت: در این روزها که کرونا شایع شده است می توان از ظرفیت فضای مجازی به نحو احسن بهره برد و تبلیغ در این فضا را در برنامه های روزانه خود قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    12 10
    مطمئنی داداش؟
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    26 12
    درود بر ایت الله اعرافی
  • محسن موسوی IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    21 12
    بسمه تعالی با سلام من هم با جمله مطمئنی داداش موافقم رسا مفید و مختصر به قول سعدی به عمل کار بر آید به سخندانی نیست البته واقعیت و انصاف این است که من خودم هنوز به ایشان مراجعه نداشته ام ولی به سطوح پایین تر از ایشان و بالاتر از ایشان و غیره مراجعات زیادی داشتم که نظریه بالا طبق تجربه ایست که داشته ام و احتمال قوی دادم که ایشان هم مثل آنها باشد من نزدیک 12 سال است به حقم نرسیده ام و حاضرم این مطلب را تنهایی در مقابل صد نفر از مرکز مدیریت ثابت کنم و محکومشان کنم اگر محکومشان نکردم قول شرف میدهم که طلبگی را رها کنم و برم دنبال هندوانه فروشی و غیره

    پاسخ سایت: سلام و درود. ضمن سپاس از مشارکت شما، چنانچه راه ارتباطی با خود را بفرمایید رسیدگی می‌شود. با احترام

  • حسین حسین IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    6 9
    صرفا اداعائی بیش نیس ضمن احترام به کلام شما
    • علی محمدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      3 0
      بنده به دفتر ایشان نامه نوشتم و جواب گرفتم. ممنونم از حاج اقای علیزاده و دفتر ایشان
  • حسن IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    10 0
    آقای اعرافی بسیار خوشفکر و خلاق و ایده‌پرداز است اما متاسفانه به شرایط صعب اقتصادی خورده با اینحال حوزه رو با وجود افکار و طیفهای مختلف و بیوت و نهادهای درون و برون حوزوی و... خیلی خوب اداره کرده و همینکه آقا به ایشان اعتماد داشتند و دارند، مایه دلگرمی ما طلاب است.
    • محمدرضا حمیدی مقدم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      1 0
      موافقم
  • طلبه IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    برای موضوعی که بین بنده و یکی نیروهای ارشد مرکز مدیریت در یکی از استانها اتفاق افتاد، بعد از مراجعه به اداره مربوطه و نگرفتن پاسخ، با دفتر جناب اعرافی نامه نگاری کردم اما متاسفانه و با کمال تعجب دیدم بوروکراسی اداری و زد و بندهای بعضی ها، مانع از رسیدن برخی نامه ها و مطالب به جناب اعرافی میشود. تقریبا قریب به اتفاق مدیران ارشد در ایران، انسان های خوب و متدینی هستند اما امان از دست نیروهای زیر دست.