شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: جذب دانش آموزان به حوزه های علمیه نیاز به حرکت جهادی مدیران مدارس علمیه دارد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه در جذب دانش آموزان به حوزه ها با برنامه ورود کنیم، اظهار داشت: با توجه به امکانات روز و ظرفیت درون حوزوی و نهادهای انقلابی مرتبط با مدارس علمیه می شود،  در جذب جوانان به حوزه موفق تر عمل کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب افزود: باید از تبلیغات در فضای حقیقی غفلت نکرد، چرا که تبلیغ چهره به چهره همیشه کار ساز بوده و هست.

حجت الاسلام  کرمی نیا بیان داشت: با توجه به شیوع «ویروس منحوس» و تبعات خسارت بار علمی برای دانش آموزان و تحصیل از طریق «شبکه شاد» در فضای مجازی، می توان  با ساخت کلیپ چند دقیقه ای، حوزه علمیه را به دانش آموزان معرفی کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب اظهار کرد: استفاده از ظرفیت روحانیون فعال فرهنگی، خصوصا مرتبطین با گروه های جهادی در شهرها و روستاها یکی دیگر از راه های جذب جوانان به حوزه علمیه است.

وی در پایان، استفاده از ظرفیت طرح «حلقه های صالحین» و برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی مجازی  را از دیگر راهکارهای جذب جوانان به حوزه های علمیه اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha