شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی اساتیدمدرسه تخصصی فقه امام کاظم (ع)

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین گلی شیردار گفت: در برنامه هایی که در ارتقای نهادهای علمی وجود دارد شاخص اول برنامه جامع است؛ دانشجویان پرتلاش، اساتید توانمند و وجود شیوه ها و روشمندسازی القای معلومات نیز دیگر شاخص های ارتقای نهادهای علمی به شمار می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن گلی شیردار در مراسم گردهمایی اساتید مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه السلام گفت: این جلسه برای تشکر ویژه از زحمات فراوان اساتید مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه السلام برگزار شده است.

وی افزود: در برنامه هایی که در ارتقای نهادهای علمی وجود دارد شاخص اول برنامه جامع است؛ دانشجویان پرتلاش، اساتید توانمند و وجود شیوه ها و روشمندسازی القای معلومات نیز دیگر شاخص های ارتقای نهادهای علمی به شمار می آیند.

مدیر مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه السلام خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در همه این شاخص ها برنامه های خوبی دارند اما در روشمندسازی القای معلومات استاد نقش اساسی و ویژه دارد و می تواند در شکوفایی استعداد دانش پژوهان تأثیر مستقیم داشته باشد.

وی گفت: استدعایی که بنده از اساتید دارم این است که برای تربیت طلاب وقت بیش از پیش بگذارند تا استعدادهای طلاب شکوفا شود؛ چون در غیر این صورت امکان رسیدن به هدف وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین گلی شیردار تصریح کرد: اگر اساتید و بانیان اصلی ارتقای حوزه های علمیه بتوانند کار جهادی انجام دهند، قطعاً آنگاه است که می توانیم به ماندگاری ثمرات وجودشان امید داشت؛ هیچ گونه محدودیتی نباید برای ارتباط بین اساتید و طلاب وجود داشته باشد.

مدیر مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه السلام افزود: از مدیریت حوزه های علمیه تشکر و تقدیر دارم که به واقع برای رشد طلاب و فضلای حوزه وقت و انرژی می گذارند و ارتباطات خوبی نیز تاکنون با طلاب برقرار نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha