جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عرفانی قزوین

 حوزه /دبیر شورای حوزه علمیه قزوین گفت: پرستاران و مجموعه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله بابیماری کرونا فراتر از وظیفه برای سلامت مردم تلاش و ایثار کردند و این فداکاری، از جان گذشتگی و صبر آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار و فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام علی اصغر عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تقدیر از کادر درمان، گفت: مردم به وجود پرستاران بخاطر کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام می‌دهند، افتخار می‌کنند و بهترین قدردانی از کادر درمان، توجه جدی به مسائل بهداشتی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز است.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمان پرچم‌دار خدمت و حراست از سلامتی جامعه است و تلاش‌های شبانه روزی آنان باعث آرامش و امید در جامعه می‌شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: پرستاران و  مجموعه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله بابیماری کرونا فراتر از وظیفه برای سلامت مردم تلاش و ایثار کردند و این فداکاری، از جان گذشتگی و صبر آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار و فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام عرفانی عنوان کرد: کرونا ثابت کرد کادر بهداشت و درمان همانند مدافعان مرزها، تا پای جان در دفاع از سلامت مردم جانانه ایستاده اند و از سنگر سلامتی ملت ایران به خوبی دفاع می کنند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha