پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل از طلاب جهادی استان ایلام

حوزه/ مراسم تجلیل از اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام، از گروه جهادی طلاب بسیجی یاوران سلامت روان که در موج سوم مقابله با کرونا فعالیت داشته اند، تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان ایلام در این مراسم گفت: طلاب جهادی استان بسیار خوش درخشیدند و این حضور خود را در تاریخ این استان ثبت کردند؛ واقعا حضور فعال و خودجوش در عرصه های مختلف مقابله با کرونا علی الخصوص در بیمارستان اقدامات بسیار بزرگی هستند که ماندگار شدند.

وی افزود : این حرکت جهادی طلاب واقعا الگویی شد برای دیگر اقشار و طلاب ما در حالی که  اقوام درجه یک اموات کرونایی حتی حاضر به کندن قبر برای میت خود نمی شدند، با روحیه جهادی در تمامی عرصه ها خوش درخشیدند و مایه رو سفیدی ما شدند.

وی ضمن قدردانی و تشکر  از زحمات گروه جهادی طلاب بسیجی در موج سوم کرونا، اظهار کرد: برای ما افتخار است که کوچکترین کوتاهی در بحث تغسیل و تجهیز اموات و همچنین سرکشی و همراهی بیماران در این ایلام از طرف طلاب انجام نگرفت.

حجت الاسلام علی محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام هم در این مراسم گفت: از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان قدردانی می کنم چرا که تمامی اقدامات مؤثر و موفق تحت حمایت ها و همراهی های ایشان بوده است؛ از خواهران و برادران طلبه جهادگر یاوران سلامت روان استان که با این حرکت بزرگ مایه افتخار برای همه طلاب و روحانیون استان شدند بسیار تشکر می کنم.

حجت الاسلام یونس گلی، دبیر ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه علمیه استان ایلام نیز ضمن بیان مشکلات گروه های جهادی، گفت: گروه جهادی طلاب یاوران سلامت روان حوزه علمیه استان از دوران اوج شیوع کرونا به صورت مستمر در عرصه مقابله با این بیماری تاکنون در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) ایلام حضور پیدا کرده و در بحث مشاوره و اجرای برنامه های روحیه بخش و امید بخش توانسته قدم های بزرگی بردارد.

مسئول گروه جهادی طلاب یاوران سلامت حوزه علمیه استان ایلام افزود: این گروه با ایثار و از خودگذشتگی، اقدامات جهادی ماندگاری را رقم زد و خدا را شاکریم که چنین طلاب جهادی و پای کاری را در استان ایلام داریم.

در پایان از مسئول و اعضای گروه طلاب جهادی یاوران سلامت روان استان تجلیل به عمل آمد و مسابقه تیراندازی نیز طلاب جهادی برگزار شد.

همچنین در این مراسم از مسئولین همراه و حامی گروه طلاب جهادی یاوران سلامت روان حجج الاسلام علی محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، سید هاشمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان و سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha