شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معمم شدن طلاب زنجانی

حوزه/ همزمان با حلول ماه شعبان المعظم، جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهر سجاس از توابع استان زنجان معمم شدند.

حجت الاسلام اسماعیل قهرمانلو، معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه زنجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبان گفت: فعالیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) به سال۹۳ بر می گردد و به حول و قوه الهی اولین دوره از طلاب که دروس سطح را به پایان رسانده بودند، پس از گذراندن مراحل مصاحبه روان شناختی و قبولی در مصاحبه علمی، ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

در این مراسم که در جوار امام زاده سید ابراهیم علیه السلام شهر سجاس و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، حجت الاسلام اصلانی، مسئول مدرسه و امام جمعه شهر سجاس گزارشی از فعالیت مدرسه ارائه داد و از حمایت های خیرین در ساخت این حوزه جدید التاسیس قدردانی کرد.

در این مراسم که با حضور ائمه جمعه شهرهای زنجان، مدیریت و معاونت تهذیب حوزه علمیه استان و جمعی از مدیران ادارات حضور داشتند  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ادامه یافت و در پایان ۸نفر از طلاب این مدرسه به دست نماینده ولی فقیه در استان معمم شدند.

لازم به ذکر است مرحله دوم جشن میثاق و عمامه گذاری  طلاب زنجان در نیمه شعبان(فروردین۱۴۰۰)برگزار خواهد شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha