جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین عباس سلمه‌ای مدیر حوزه علمیه کرمان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباس سلمه ای از راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان کرمان، در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباس سلمه ای، در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه، با تقدیر از فعالیت های رسانه رسمی حوزه، گفت: پوشش و انتشار اخبار حوزه در جامعه کار مورد نیاز و لازمی است که خوشبختانه از سوی خبرگزاری حوزه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

بازدید مدیر حوزه علمیه کرمان از خبرگزاری حوزه

مدیر حوزه علمیه استان کرمان با تاکید بر انتشار اخبار درست از مجرای  صحیح آن،‌ افزود: تبلیغات دشمن سنگین است و ما باید در مقابله با آن اخبار صحیح و حقایق را به گوش مردم برسانیم.  

وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه علمیه کرمان در حال تشکیل گروهی به جهت انجام فعالیت های رسانه ای هستیم تا بتوانیم اخبار و محتوای مفیدی را به سمع و نظر مردم شریف استان و حتی کشور برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین سلمه ای به حضور شخصیت های تاثیرگذار در استان کرمان از جمله سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی به گردن همه ما حق دارد و می بایست به این شخصیت بزرگ بیش از پیش در رسانه ها پرداخته شود.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان کرمان تلاش لازم را خواهیم کرد؛ در استان کرمان فضا برای انجام فعالیت های فرهنگی و رسانه ای فراهم است و فقط به همت و اراده فعالان این حوزه نیاز است.

ببینید:

تصاویر بازدید مدیر حوزه علمیه کرمان از خبرگزاری حوزه

حجت الاسلام والمسلمین سلمه ای خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان کرمان، داری ۲۸ مدرسه علمیه است که از بین آن ها ۱۱ مدرسه، سفیران هدایت می باشند؛ به طور کلی بیش از ۲۰۰۰ طلبه در استان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha