شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم بزرگداشت منشور روحانیت در تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در همایش «منشور روحانیت» با اشاره به خطرناک بودن شکاف طبقاتی در جامعه، تصریح کرد: تن دادن به سیاست های جریان غربگرا موجب تقویت و توسعه نشکاف طبقاتی می شود که باید از آن پرهیز کرد. برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در همایش «منشور روحانیت» که با حضور روحانیون و اساتید حوزه های علمیه استان تهران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد، طی سخنانی همسویی جریان خزنده غربگرا و تحریک دشمنان خارجی توسط آنان را از مهمترین مسائل روز جامعه عنوان کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با هسته ای شدن و قوی شدن ایران اسلامی و مقتدر در منطقه مخالف بوده و با ایجاد انحراف در مسیر انقلاب تلاش می کنند به هدف خود برسند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا هوشمندی مردم را در انتخاب سرنوشت خود با اهمیت دانست و اظهار داشت: اگر نتیجه انتخاب مردم موجب حرکت استوار نظام که همان اجرای عدالت اقتصادی و اجتماعی می شد، این وضعیت کنونی مردم نبود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به خطرناک بودن شکاف طبقاتی در جامعه، تصریح کرد: تن دادن به سیاست های جریان غربگرا موجب تقویت و توسعه نشکاف طبقاتی می شود که باید از آن پرهیز کرد.

گفتنی است، همایش «منشور روحانیت» به همت بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

شکاف طبقاتی نتیجه تن دادن به سیاست های جریان غربگرا است

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha