پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 949704
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
زابل

حوزه/ جمعی از طلاب و روحانیون گروه جهادی "سیدالاوصیاء(ع) " ضمن حضور در روستاهای محروم زابل در استان سیستان و بلوچستان به انجام فعالیت های تبلیغی، جهادی و خدمت رسانی اهتمام ورزیدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین عباسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این گروه جهادی متشکل از طلاب و روحانیون فاضل و دغدغه مند در سال جاری علاوه بر استان سیستان و بلوچستان در استان های لرستان و کرمان نیز حضور داشته و فعالیت های تبلیغی و جهادی انجام داده است.

وی افزود: در سفر به استان سیستان و بلوچستان این توفیق را داشتیم که به ۲۵ روستای محروم منطقه زابل سرکشی نموده و از نزدیک با مشکلات و مسایل آن ها آشنا شویم.

وی بیان داشت: در این سفر تبلیغی و جهادی علاوه بر فعالیت های فرهنگی و دینی از جمله بیان احکام، مشاوره دینی، برگزاری نماز جماعت و نیز دایر کردن روضه های خانگی، تعدادی بسته های معیشتی نیز بین خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

این روحانی جهادگر همچنین با بیان این که حضور روحانیون و طلاب جهادی در مناطق محروم، باعث خرسندی و افزایش امید در بین قشر مستضعف می شود، گفت: به حول و قوه الهی و با هماهنگی و حمایت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، در سال ۱۴۰۰ نیز به دیگر مناطق محروم سرکشی داشته و در حد توان در راستای کاهش فقر و محرومیت مردم عزیز این مناطق تلاش خواهیم نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha