یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهر آرا قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: امروز خانواده ها و حتی کسانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و ما نمی‌توانیم خود را کنار بکشیم.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت امام حسین (علیه الاسلام) گفت: امام حسین(ع) به گواه تاریخ مظهر رشادت و بزرگی است، آن حضرت والاترین اوصاف را از پیامبر به ارمغان گرفت و مظهر عالی‌ترین مظهر فداکاری، بزرگ‌منشی، خداجویی، رشادت، عزت و رادمردی است.

وی به حضور فعال طلاب در فضای مجازی و  پاسخگویی به شبهات اشاره و بیان کرد:  امروز خانواده ها و حتی کسانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و ما نمی‌توانیم خود را کنار بکشیم.

مدیر مدرسه علمیه سردارین بیان کرد: ما باید مهارت حضور در فضای مجازی را یاد بگیریم و هوشمندانه و کارآمد در این فضا حضور داشته باشیم.

وی اظهار کرد: طلاب باید از ابزارهای مختلف روز برای نشر معارف و حقایق اسلام بهره ببرند؛ طلبه برای اینکه در جامعه تاثیرگذار باشد باید بداند به چه ابزارهایی نیاز دارد و از آنها در راه خدمت به امام زمان(عج) و امر ولایت بهره ببرد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha