جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علماء در نشست مسئولین اداره اوقاف و دستگاه قضایی استان، پیرامون حرم « امامزاده سید عبیدالله کوسه هجیج »،

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه مراکز فرهنگی اند و مردم با آرامش خاطر لحظاتی از زندگی خود را در آن مکان ها می گذرانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علما، امروز در نشست مسئولین اوقاف و دستگاه قضایی استان کرمانشاه، پیرامون حرم «امامزاده سیدعبیدالله کوسه هجیج»، گفت: حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه مراکز فرهنگی استان بوده و مردم با آرامش خاطر و به جهت تجدید ارادت با ائمه معصومین(ع) ساعاتی از زندگی خود را در آن مکان ها می گذرانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از زحمات حاج ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه شهرستان پاوه، دادگستری، اوقاف و امورخیریه و ... که اخیراً با رایزنی های گسترده، زائر سراهای مربوطه را ضمیمه امامزاده کردند، تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله علما افزود: این قبیل کارها عام المنفعه است و باعث رفاه حال زائرانی که از اقصی نقاط منطقه برای زیارت این بارگاه ملکوتی حضور پیدا می کنند و همچنین رونق صنعت گردشگری استان می شود.

گفتنی است، در این نشست از پیگیری و تلاش های توسلی زاده رئیس کل دادگستری، شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه، صالحی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان، ماموستا رمضانی رئیس اداره اوقاف و یعقوب شمس رئیس دادگستری شهرستان پاوه و رسول کریمی رئیس دادگاه کیفری شهرستان صحنه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha