پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجیدی قزوین

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت:  هدف اصلی قیام اصلی سیدالشهدا(ع)، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، لذا گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بیش از پیش ضروری و راهکار مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسین (علیه الاسلام) و روز پاسدار، گفت: با پایان جنگ تحمیلی دشمنان به این نتیجه رسیدند که با روش های نظامی و جنگ سخت نمی‌توانند به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، لذا با تغییر رویه و با استفاده از ابزار و شیوه‌های مختلف جنگ نرم به مبارزه با ملت ایران پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی قیام اصلی سیدالشهدا(ع)، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، لذا گسترش  فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بیش از پیش ضروری و راهکار مقابله با جنگ نرم است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طبق فرمایشات  مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگ‌ترین منکر تضعیف نظام است، لذا باید قدردان نظام، انقلاب و ولایت باشیم تا دشمن نتواند به مملکت ما آسیبی بزند.

مجیدی به نقش تاثیرگذار رسانه در ترویج فرهنگ وقف، بیان کرد: سلاح خبرنگار انقلابی قلم و دوربینی است که در کنار تعهد و تخصص خود دارد و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌کوشد تا مردم را نسبت به خدمات و اقدامات مسئولین دلگرم و دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین و دشمنان را با سلاح خود ناامید سازد.

وی ادامه داد: ما قدردان زحمات اصحاب رسانه هستیم، چرا که آن‌ها با تعهد شغلی خود در گره گشایی از مشکلات مردم تلاش دارند.

 مجیدی بیان کرد: اثرگذاری رسانه بر کسی پوشیده نیست و رسالت رسانه ها ایجاب می کند تا آنها فرهنگ وقف را در جامعه ترویج دهند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین از اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: در ایام نوروز طرح آرامش بهاری با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، در ۱۵ بقعه متبرکه  قزوین اجرا خواهد شد.

در پایان این نشست از خبرنگار خبرگزاری حوزه قزوین به خاطر انتشار اخبار و فعالیتهای بقاع متبرکه استان تجلیل شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha