سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بسیج کارگری

حوزه/ جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس از توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی در آستانه فرا رسیدن سال نو با اولویت قشر کارگری در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، امیر جاهدی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن روز پاسدار اظهار کرد: به واسطه تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم رزمایش کمک مؤمنانه و ادامه این مسیر تا رسیدن به یک وضع مطلوب، مقارن با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار برنامه‌ای با همت و همراهی اقشار مختلف بسیج با عنوان «عید همدلی» اجرا خواهد شد.

وی با تصریح اینکه در قالب این برنامه تعدادی بسته‌های معیشتی در آستانه عید نوروز با اولویت قشر کارگری در سطح استان توزیع خواهد شد، افزود: حدود ۶ هزار بسته معیشتی با همت و همراهی اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج کارگری، بسیج هنرمندان، بسیج صدا و سیما و بسیج اصناف تهیه شده است که فردا در مراسم جشنی در ورزشگاه حافظیه میان کارگران توزیع خواهد شد.

جاهدی اظهار کرد:‌ این مراسم با حضور سردار رعیتی، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و مدیران کل مربوطه برگزار خواهد شد.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس ادامه داد: از این ۶ هزار بسته معیشتی، ۳ هزار بسته توسط سپاه فجر، یک هزار بسته توسط بسیج کارگری، یک هزار بسته توسط بسیج اصناف و یک هزار بسته توسط اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکیلات کارگری تهیه شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این‌ها ۲۰ هزار بسته معیشتی نیز توسط کارخانجات در سراسر استان میان کارگران همان کارخانجات توزیع خواهد شد که به‌طور کلی ۲۶ هزار بسته معیشتی در آستانه عید نوروز با اولویت قشر کارگری در سطح استان فارس توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha