شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: بسیج متعلق به اقشار مختلف جامعه با هر تفکر و سلیقه‌ای است و جناح‌بندی سیاسی در این نهاد جایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، هادی رضایی بعدازظهر امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی، اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و همچنین در آستانه عید نوروز و به‌منظور قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه تعداد ۲۰۰ بسته عیدانه میان قشر خبرنگاران توزیع شد.

وی، اصحاب رسانه را افسران خط مقدم جنگ نرم توصیف کرد و افزود: نقش رسانه‌ها در عصر ارتباطات که هیچ اتفاقی در هیچ جای دنیا بر کسی پوشیده نمی‌ماند، بسیار مهم است اما نکته اصلی و اساسی در این رابطه اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف همراه با رعایت امانت و صداقت است.

رضایی با تأکید بر اینکه برای تقویت و تداوم انقلاب اسلامی قطعاً نیاز به حضور پررنگ اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف داریم، گفت: تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بدون حضور اصحاب رسانه معنا و مفهومی ندارد لذا باید به این قشر به خصوص برای رفع مشکلات آنان توجه ویژه‌ای شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به نقش اصحاب رسانه در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا و حتی قبل از آن، اصحاب رسانه در کنار کادر درمان و پا به پای آنان نقش بسیار مهمی را در اطلاع‌رسانی‌های گسترده به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا در جامعه انجام داده‌اند و همچنان انجام می‌دهند اما متأسفانه کمتر به این نقش آن‌ها توجه شده است.

وی بیان کرد: در استان فارس قریب ۶۰ درصد اصحاب رسانه به دلیل تهیه اخبار مرتبط با کرونا و پوشش زحمات مدافعان سلامت به کرونا مبتلا شدند اما در هیچ‌جا به این مسئله پرداخته نشده است لذا جا دارد تا در سطح کشور این موضوع بررسی شود که آیا در میان اصحاب رسانه شهیدی در این عرصه تقدیم شده است یا خیر.

رضایی در پایان با بیان اینکه بسیج همواره متعلق به اقشار مختلف جامعه با هر تفکر و سلیقه‌ای است و جناح‌بندی سیاسی در بسیج جایی ندارد، گفت:  سازمان بسیج رسانه فارس هم متعلق به تمام خبرنگاران و عکاسان است و همواره تلاش می‌کند تا نقش حمایتی خود را از این قشر زحمت‌کش و دلسوز ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha