دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، اعیاد شعبانیه را به همه عاشقان امامت و ولایت به ویژه پاسداران و جانبازان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد  اعیاد شعبانیه را به همه عاشقان امامت و ولایت به ویژه پاسداران و جانبازان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم لله الرحمن الرحیم 

شعبان المعظم، ماه منسوب به پیامبر گرامی اسلام (ص)، فرصتی ارزنده برای تزکیه نفس و عبودیت بیشتر به درگاه پروردگار است و روزهای این ماه، فراهم آورنده نورانیتی مضاعف در زندگی شخصی و اجتماعی مومنان و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و منشاء برکات وافر برای جامعه اسلامی است.

اینک که با عنایات قادر متعال توفیق درک دیگر بار این ماه عزیز را یافته ایم، اینجانب با گرامیداشت اعیاد مبارک شعبانیه، فرارسیدن سوم شعبان، زاد روز با سعادت سید شهیدان و رهبر آزادگان جهان، حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و روز پاسدار، میلاد قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس( ع ) و روز جانباز و همچنین پنجم شعبان زاد روز باسعادت حضرت امام زین العابدین(ع) را به همه عاشقان امامت و ولایت، به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی و جانبازان عزیز استان لرستان تبریک عرض می نمایم و از درگاه قادر متعال درخواست می نمایم عنایات خاصه اش را شامل این مردم، خصوصا ایثارگران سرافراز فرماید.

«سید احمد رضا شاهرخی»
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha