جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجلیل

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خوشبختانه در ایام شیوع بیماری کرونا طلاب جهادی یاوران سلامت روان با حضور بر بالین بیماران؛ رنج و درد را کاهش داده و در برابر بیماری به آنان روحیه بخشیدند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در آیین تجلیل از گروه جهادی طلاب یاوران سلامت روان که در این دانشگاه  برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از تلاش ها و مسئولیت‌پذیری مسئولان حوزه علمیه استان و گروه طلاب یاوران سلامت روان در عرصه خدمت به بیماران کرونایی، اظهار کرد: بیماری کرونا اگرچه مسائل و گرفتاری هایی به همراه داشت، اما همدلی و همگرایی و ایثار و از خود گذشتگی برای مقابله با این بیماری و حفظ سلامت مردم و بیماران نیز از دستاوردهای بزرگ آن بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: جایگاه خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان بالا است که از آن به عنوان یک ارزش یاد می‌شود و این امر حسنه و شایسته در بین مردم به خوبی نهادینه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ایام شیوع بیماری کرونا طلاب جهادی یاوران سلامت روان با حضور بر بالین بیماران؛ رنج و درد را کاهش داده و در برابر بیماری به آنان روحیه بخشیدند که قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: قطعاً این ایثار و فداکاری طلاب جهادی در راه خدمت به بیماران از سوی خداوند با اجر و پاداش معنوی و اخروی همراه خواهد بود.

کریمیان یادآورشد: مسئولان و کارکنان‌ دانشگاه قدردان این زحمات و ایثار و فداکاری طلاب خواهند بود و این خدمات نیز قطعاً در اذهان مردم و بیماران ماندگار است.

 حجت‌الاسلام هاشمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز ضمن خیر مقدم به مسئولان حوزه علمیه و گروه طلاب یاوران سلامت روان؛ به ارزش خدمت به همنوعان و آثار و برکات دنیوی و اخروی آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: گروه طلاب جهادی یاوران سلامت روان در دوران شیوع بیماری کرونا با حضور در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)، در ارائه خدمات مشاوره‌ای، روانشناسی، ایجاد انگیزه و روحیه بخشی به بیماران بستری، به خوبی درخشیدند.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام یونس گلی، مسئول گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه ایلام با تشریح فعالیت های این گروه در بیمارستان ها، گفت: اعضای این گروه جهادی خطر را به جان خریده و تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، در کنار مردم و کادر درمان به ویژه بیماران خواهند بود.

وی ادامه داد: در موج سوم شیوع کرونا و افزایش تعداد فوتی‌های کرونایی، موجب به وجود آمدن فضای رعب و وحشت در سطح استان و اذهان بیماران کرونایی شد، به همین پیگیر شدیم که در بحث مشاوره بیماران کرونایی ورود کنیم، زیرا به اذعان کادر درمان، چیزی که باعث بالارفتن آمار فوتی ها شد، ترس از این بیماری و عدم شناخت نسبت به آن بود.

 وی خاطرنشان کرد:  گروه یاوران سلامت روان حلقه مفقوده ای درمان بیماران کرونایی بود که طلاب جهادگر و آموزش دیده استان ایلام به عرصه مقابله با کرونا آمدند تا تلاش های کادر درمان اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

در پایان این مراسم، از خدمات مسئولان حوزه علمیه استان و گروه طلاب یاوران سلامت روان با اهداء لوح توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تقدیر به عمل آمد.

 خدمات طلاب جهادی «یاوران سلامت روان» قابل تقدیر است

 خدمات طلاب جهادی «یاوران سلامت روان» قابل تقدیر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha